top of page

חווית השייט לקפריסין

יצאנו ללרנקה השכנה כשבחוץ חם וברקע שמענו על שריפת יער המשתוללת בהרי הטרודוס

הפלגת צוות שמנה חמישה מפליגים רובם יוצאי ומשרתי חיל הים הים הייטיב איתנו וגם הרוחות וכעבור 22 שעות עגנו במרינת לרנקה המחודשת

התקבלנו בחום ונכונות לסייע

האווירה הנינוחה והרגועה של קפריסין מחייבת אותנו לנהוג כמנהג המקום-sega sega לאט לאט לאט

הבנות נעו לכוון חניות הביגוד והמותגים ואנו הגברים שבחבורה לכוון החוף והבירה הקרה בערב ארוחה במליציס שכללה ציזיקי ובורגול עם סלט יווני חלומי חם קלפטיקו-בשר כבש בהכנה עמוקה ועוד ככל שהרעב דרש והשולחן איפשר

למחרת יצאנו עם ידידנו פניקוס לטיול קו החוף המזרחי שם מצאנו נחמה בפינות חמד חופי מים צלולים וחולות זהובים

מפרצי פרא ואיה נאפה על מסעדותיה...מי צריך יותר מזה ליום מושלם

יום אחרון ,נפרדים מהאי השכן בהשלמת קניות מזכרות וסתם שוטטות ברחובות והשווק. סיכום במסעדת דגים מומלצת .שחרור חבלים מתיחת מפרשים והפלגה חזרה בים שקט עד רוגע טבילה מרעננת במעמקי הכחול העמוק של הים התיכון

ארוחות גורמה שלא מביישות את טובי השפים וכבר קבלת פנים חמה של גורמי החיל הלבן שקראו וליוו אותנו בדרכנו לנמל היעד ולכל אלו שהתקשו לדמיין את החוויה מצרף סרטון קליל להדגמה אז אם לא קראתם .תוכלו להגיד שראיתם את הסרט.

מקומות להפלגות הבאות שמורים לספונטניים שמוכנים לנסות משהו לא שגרתי הכי קרוב לטבע למים ולשמים

מבטיח חוויה מיוחדת שתשאיר לכם את החיוך עוד ימים רבים אחרי המלח ישטף מהפנים

חיפה - לרנקה - חיפה עם סקיפר חזק ואדם מדהים חזי קשת ועם צוות מנצח! אתמול חזרנו הביתה אחרי הפלגה חוויתית עם אנשים מדהימים ובאווירה כיפית! היו גלים, היתה רוח, היה חם, היה מלא אוכל, הספקנו לטייל, מלא בירות, ביקורי חופים, שחיה בים הפתוח ומצב רוח מעולה! לחיי הפלגות הבאות! 💖💖💖💖💖💖💖💖💖